مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-29ورزشي

لیگ برتر والیبال| دو برد مقتدرانه هزار و هورسان


تیم های مس رفسنجان و هورسان رامسر در هفته بیست ودوم لیگ برتر موفق به شکست حریفان خود شدند تا مس به سومین برد متوالی خود در دور برگشت دست یابد و هورسانی ها در مریوان چهاردهمین پیروزی خود را جشن بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، هفته بیست ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه نهم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می شود.

تیم لبنیات هراز آمل که با 16 برد و 46 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار داشت، در ششمین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان شهرداری ارومیه بود.

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 20 میهمان خود را شکست دادند تا به هفدهمین برد خود دست یافته و 49 امتیازی شوند.

تیم لبنیات هزار آمل با کسب این برد برابر شهرداری ارومیه در هفته بیست ودوم، هفدهمین هفته صدرنشینی خود را تدوام بخشید.

ازسوی دیگر تیم شهرداری ارومیه در این دیدار سیزدهمین شکست خود را تجربه کرد تا در هفته های آینده برای حفظ جایگاه دهمی خود در جدول تلاش کند.

حسین پورکاشیان، علی یاوری، محمد محبوب عشق دوست و بهزاد جهانگیری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| دو برد مقتدرانه هزار و هورسان

لیگ برتر والیبال| دو برد مقتدرانه هزار و هورسان